فریادی نیست. . .

صدای تنهایی می آید

 

 سکوت بی معنا

 

. . .

 

فریاد می کشم

 

. . .

 

صدای تنهایی می آید

 

. . .

 

رویای تو چیست مهربان؟!


پرواز

 

سفر

 

جوانه...؟

 

ـ کسی نمی پرسد

 

. . .

 

فریاد می کشم

 

فریادی بی صَدا

 

. . .

 

سکوت

 

. . .

در این سکوت بی صَدایی

 

با تو سخن می گویم

 

رویای تو چیست؟

 

پرواز؟

 

 . . .؟

 

ـ . . .

 

و من باز فریاد می کشم . . .

 

تابلوی روی دیوار می شکند

 

شیشه ی پنجره نیز . . .

 

رویای تو چیست غریبه؟

 

ـ فریاد !

 

دیوار فرو می ریزد

 

اما  کسی نمی پرسد:

 

ـ رویای تو چیست ؟

 

و من می بینم که جوانه هرزه می گردد 

 

 . . .

 

اما دیگر فریادی نیست

 

. . .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 27 آذر 1384 ساعت 08:06 ب.ظ http://ehsasi.blogsky.com

به نام تک نوازنده ناقوس عشق
وبت خیلی نازه حال کردم
امیدوارم همیشه موفق باشی
به وبلاگ منم بیا خوشحال میشم

ممنون!

خوب بید ؟ جمعه 2 دی 1384 ساعت 01:18 ق.ظ

جالب بید

۵ تومن وشه!

someone یکشنبه 4 دی 1384 ساعت 10:29 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام دوست عزیز . ممنون از نظرت .. مطمئن باش همیشه جایی هست که حرفی زده شه ...someone می تونه هر کسی باشه حتی شهاب حتی این کامیوتر ای ن صفحه و حتی و حتی این مگسهای کوچولو .....
موفق باشی

راست میگی حق با تو هست! sum1 می تونه هر کسی باشه ولی من این عادت رو ندارم که با هر کسی از همه چیز صحبت و درددل کنم! درست نمی گم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد