یه سوال: چرا خیلی وقتا آدما خودشون رو گول می زنن؟!
بذار بهتر بگم« چرا ما آدما چیزهایی رو به باورمون تحمیل می کنیم؟»

 

 

پ.ن: از این که چند وقته ننوشتم متاسفم دلیل تاخیر هم این که نه اوصاع فکری خوبی داشتم و نه وقت مناسب!

راستی می خوام به صور جدید وبلاگ نویسی کنم که در آینده می بینید!

تا بعد دوستان من! راستی یادتون نره به سوالم جواب بدین! 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد شنبه 29 بهمن 1384 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.kendina.com

من فکر می کنم چیزهایی تو دنیا هست که ما باید قبول کنیم!
چه بخواییم یا نخواییم . از جمله دین . از اوون لحظه ای که به دنیا اوومدی فقط تو گوشت خوندن امامان این جوریند ‌امامان اوون جوریند !‌و تو مجبوری که قبول کنی دین اسلام رو داری در صورتی که همه می دوونن دین تقلیدی نیست بلکه تحقیقیه!
به نظر من مهم ترین چیزی که ما باورش رو به خودمون تحمیل کردیم همین دینه!
موفق باشی
دوستان به این وب به گل نشسته ما سری بزنند!

تنهاترین عاشق تنها شنبه 29 بهمن 1384 ساعت 05:48 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان به این امیدوارم که اه اومدین صبر کنین و استفاده کنین البته که اگه این بنده ی حقیر لیاقت پذیرایی از شما رو داشته باشم...البته که بگم که یه جورایی من و تو مثل هم هستیم نوشته هات اینو میگه
راستی با تبادلی لینک چطوری؟؟
منتظرم....
فعلا...

هیلدا دوشنبه 1 اسفند 1384 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com

نمی دونم.....ولی همیشه سعی کردم منطقی باشم..به خاطر این منطقمم خیلی وقتا ضربه خوردم....آدما خودشونو گول نمی زنن به خاطر اینکه راحت تر باشن سعی می کنن اتفاقاتو به نفع راحتیشون تغییر بدن......~مواظب خودت باش~

آخه این منطقی بودن نیست! البته شاید هم باشه! بستگی به خودت داره! این دفتر خودته و فکر خودت و من فقط خواننده و ما آدما در فکر کردن ( و به طور ایده آل در همه چیز ) آزادیم و حق داریم!
آدما خودشون رو گول می زنن! اونا خیلی چیزا رو می دونن ولی دوست دارن خودشون رو گول بزنن!
من با مسائل احساسی برخورد نمی کنم و عادت دارم که صبر کنم! پس نگرانی ای نسبت به من وجود نداره!
تا بعد...

بانوی مهتابی سه‌شنبه 2 اسفند 1384 ساعت 12:11 ق.ظ http://shiisa.blogfa.com

سلام شهاب جان.

خوبی؟ یه مدت به وبلاگت سر نزدم.
راستی وبلاگ غم زمینی رو حذف کن. من یه وبلاگ دیگه ساختم. خوشحال میشم بیای.

باید خریدارم شوی،تا من خریدارت شوم
وز جان و دل یارم شوی،تا عاشق زارت شوم
من نیستم چون دیگران،بازیچه ی بازیگران
اول به دام آرم تو را،وانگه گرفتارت شوم.

شاد باشی.

غریبه دوشنبه 11 اردیبهشت 1385 ساعت 11:07 ب.ظ http://banouye-sib.blogsky.com

سلام
استادی داشتم همیشه میگفت نصف جواب تو خود سواله الانم نصف جواب سوالتون رو دادید

چرا ما آدما چیزهایی رو به باورمون تحمیل می کنیم؟»چون میخواهیم خودمون رو گول بزنیم
چون جرات روبه رو شدن با مسائل رو نداریم
چون ترسو هستیم . و و
موفق باشی دوست عزیز وبلاگ وبی دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد